Kampanii „Dzieciństwo bez przemocy” i projekt „Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo”
Jesteśmy dumni, że nasza szkoła bierze udział w ogólnopolskich kampaniach, które promują bezpieczeństwo i rozwój dzieci, w tym szczególnie w kampanii „Dzieciństwo bez przemocy”. To wyraźny wyraz naszego sprzeciwu wobec krzywdzenia dzieci oraz promowanie rozwiązań sprzyjających dobremu i bezpiecznemu dzieciństwu. Organizatorem tej inicjatywy jest Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, która od ponad 30 lat wspiera dzieci, chroniąc je przed przemocą i wykorzystaniem seksualnym.
Fundacja zapewnia pomoc psychologiczną i prawną, wspiera dzieci oraz ich opiekunów, a także uczy dorosłych, jak mądrze reagować na wszelkie formy przemocy wobec dzieci. Zachęca rodziców do wychowywania dzieci z miłością i szacunkiem oraz wpływa na polskie prawo, by lepiej chronić interesy dziecka. Każde dziecko zasługuje na dzieciństwo wolne od przemocy – to hasło przewodnie tej kampanii, z którym całkowicie się utożsamiamy.
Kolejnym przedsięwzięciem, w które się zaangażowaliśmy, jest projekt „Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo”. W czasach, gdy technologie odgrywają kluczową rolę w życiu dzieci i młodzieży, dbanie o równowagę między światem cyfrowym a rzeczywistością jest niezwykle ważne. Projekt ten wspiera szkoły we wdrażaniu higieny cyfrowej w edukacji i promuje świadome korzystanie z nowych technologii.
„Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo” to wspólnota uczniów, rodziców i nauczycieli, którzy stawiają na budowanie prawdziwych relacji poza przestrzenią internetu. W ramach projektu uczymy się, jak mądrze korzystać z nowych technologii, jednocześnie dbając o rozwój więzi w naszej społeczności szkolnej.
Czynny udział, w obu tych przedsięwzięciach, to dla nas wielki krok ku lepszej przyszłości naszych uczniów i całej społeczności szkolnej.
HPV - darmowe szczepienia dla dzieci w wieku 9-14 lat!
Procedura kontaktów rodziców ze szkołą
STYPENDIUM dla UCZNIÓW ze średnią ocen co najmniej 5,50
Treść uchwały Rady Miejskiej w Brodnicy dotyczącej stypendium
Wniosek o przyznanie stypendium za wyniki w nauce