Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi
im. 700-lecia Brodnicy w Brodnicy
ul. Nowa 34, 87-300 Brodnica (woj. kujawsko-pomorskie)
Rekrutacja do szkoły i przedszkola na rok szkolny 2021/2022
OD 25.03.2021 r. - BIBLIOTEKA CZYNNA TYLKO ZDALNIE !

NOWE ZMIANY W NAUCZANIU
obowiązujące od 22 marca do 18 kwietnia 2021 roku

Z uwagi na wzrost zachorowań w kraju, wprowadzamy naukę zdalną dla wszystkich uczniów szkoły podstawowej.
Dla uczniów z klas I–III, których rodzice pracują w podmiotach leczniczych lub wykonują zadania publiczne w związku ze zwalczaniem COVID-19, możemy zorganizować opiekę świetlicową oraz zajęcia zdalne na terenie szkoły. Warunkiem jest uzasadniony wniosek rodziców.

Jeśli uczeń nie ma możliwości odbywania nauki zdalnej w domu (z różnych przyczyn), będzie miał możliwość uczestniczenia w zajęciach w szkole.
Masz pozytywny test na koronawirusa? Kliknij i zobacz, co dalej!

PROCEDURY OBOWIĄZUJĄCE W SZKOLE PODCZAS EPIDEMII COVID-19!

Jakub Maśliński finalistą ogólnopolskiego konkursu „Z energią dla klimatu” (grudzień 2020)

Miło nam poinformować, że Jakub Maśliński (8c) zdobył tytuł finalisty Ogólnopolskiego Konkursu Wiedzy o wpływie Energetyki na Środowisko „Z energią dla klimatu”.


Konkurs składał się z 3 etapów, które realizowano w okresie wrzesień-grudzień 2020 r. Za organizację przedsięwzięcia odpowiadała Fundacja „Forum Atomowe”, we współpracy z Wydziałem Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego. Patronat nad konkursem objęło Ministerstwo Klimatu i Środowiska.

Etapem pierwszym były eliminacje, przez które należało przebrnąć, aby dostać się do etapu drugiego, w którym to uczestnicy otrzymali do wyboru cztery tematy do opracowania w formach – również do wyboru – filmiku, plakatu naukowego, bądź też artykułu do lokalnej prasy:
  1. Energetyka w Twoim regionie Przygotuj analizę możliwości rozwoju energetyki w Twoim województwie. Gdzie produkowana jest energia elektryczna dla Twojego województwa obecnie?
  2. Zmiany klimatu w Twojej okolicy.
  3. Elektrownia jądrowa w Twoim sąsiedztwie, czy to możliwe?
  4. Co sądzą mieszkańcy Twojego regionu o możliwych źródłach energii elektrycznej i cieplnej w Twojej okolicy?
Jakub przygotował artykuł do lokalnej prasy, będący realizacją tematu pierwszego. Artykuł zatytułowany „Słów kilka o stanie i możliwościach rozwoju energetyki w województwie Kujawsko-Pomorskim”, powstał pod opieką merytoryczną Pani Agnieszki Wiśniewskiej i obejmował analizę możliwości rozwoju energetyki w naszym województwie, wraz z określeniem istniejących oraz potencjalnych zasobów energii, w tym w szczególności w odniesieniu do możliwości rozwoju źródeł energii odnawialnej.

Przez eliminacje konkursowe przebrnęło 300 uczniów klas 7 i 8 szkół podstawowych z całego kraju, uzyskując w ten sposób prawo udziału w etapie drugim. Z liczby tej wolę dalszego uczestnictwa w konkursie potwierdziło 160 uczestników, przesyłając swoje prace na ręce organizatorów za pośrednictwem platformy Moodle.
Nadesłane prace zostały zweryfikowane pod kątem merytorycznym (wytycznymi konkursowymi), technicznym oraz zgodności z wymogami antyplagiatowymi. Komisja Konkursowa dokonała tym samym wyboru 20. najlepszych prac (w tym Jakuba), a ich autorów zaprosiła do udziału w ostatnim – finałowym – etapie konkursu.

Zakres merytoryczny konkursu obejmował treści z podstawy programowej geografii, fizyki i chemii w 7 i 8 klasie szkoły podstawowej, m.in. właściwości materii, elektryczność, klimat i jego cechy, sieć rzeczna w Polsce, elektryczność, układ okresowy pierwiastków, elementy fizyki jądrowej, energetyka z podziałem na źródła nieodnawialne i odnawialne.

STATYSTYKA

0.png2.png5.png7.png7.png7.png1.png
Dzisiaj130
Wczoraj169
Ten miesiąc2500
4
TERAZ OBECNI

Wyszukiwarka